2011. október 26., szerda

3db-os gyönyörű téli csajos csomi 9-12 hósra 1FT! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok!
Itt egy 3db-os gyönyörű csajos téli csomagra licitálhattok!
Most 1ft-ról nagyon megéri ne hagyd ki: )
1 Cherokee polár béléses meleg overall 9-12 hóig.
A méreteit fent megtaláljátok. Váll szélességet válltól vállig mértem. Ujját válltól mértem nyaktól 34cm. Hosszát lábfej végéig mértem, belső szárhosszt üleptől bokáig.
Remélem mindent leírtam: )
2 Early days polár rugi
hossz: 67 lábfej végéig, ujja nyaktól: 29cm, belső szárhossz: 20cm
3 Dunnes édes macis belül polár pihe-puha sapi 6-12 hóig
(megkötőjét én szerkesztettem rá mert nem volt neki)
A ruhákat tisztítva illatosan állatszőr és füst mentes otthonból küldöm!
Jó licitálást4
Nézz körül nálam sok szép ruha csomag 1ft-ról!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-27 20:45
. 3db-os gyönyörű téli csajos csomi 9-12 hósra 1FT! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése